Recenzia: Pokémon figúrková bitka – Surprise Attack Game – Pikachu vs. Machop

Pokémon figúrková bitka ponúka prekrásne prevedenie, veľké Pokébally, kvalitné figúrky a zábavnú hru. Do článku sme pripravila fotografie, recenziu a aj video.

Pokémon figurková bitva

Pokémon figúrková bitka – Surprise Attack Game

Pokémon figúrková bitka vyzerá na prvý pohľad fantasticky. Pokébally sú obrovské, kvalitné a krásne vykonané. Dovnútra Pokéballu je možné vložiť figúrku a disk, ktorý ukazuje útoky a ich úroveň. Potom sa s Pokéballom otočí, stlačí sa červené tlačidlo, Pokéball sa rýchlo pootočí a otvorí sa. Ryska ukáže na útok a podľa nej uvidíte, ktorý z Pokémonov bol pri útoku silnejší. Skvelá hra pre deti už od 4 až 5 rokov veku.

Recenze: Pokémon figurková bitva - Surprise Attack Game - Pikachu vs. Machop

My máme verziu Pokémon Surprise Attack Game Pikachu vs. Machop, ale vybrať si môžete medzi rôznymi prevedeniami. Bitka medzi Pokémonmi je skvelá a deti veľmi bavia. Cena za sadu nie je vysoká, pretože sada obsahuje: 2 obrovské Pokébally (pozor: tieto Pokébaly sú výrazne väčšie ako klasický Pokébal Clip&Go), 2 figúrky, 6 plastových diskov s útokmi. Pokébally sú pripevnené na podstavci s červeným tlačidlom. Súčasťou balenia je aj návod, ale pravidlá si môžete určiť sami. Môžete hrať na rôzny počet kôl alebo mať niekoľko životov. Záleží na tom, ako si hru nastavíte. Môžu hrať dve deti alebo môžu hrať deti aj rodičia spoločne. Hru si môžete upraviť podľa svojho. Dokonca môže hrať iba jeden hráč, ktorý ovláda oboch Pokémonov. Pre viac detí môžete kúpiť viac sád, pretože na výber je veľa rôznych druhov Pokémonov.

Pre koho sa hra hodí

Hru ocenia všetci milovníci Pokémonov. Odporúčaný vek je od 4 rokov – myslím, že pre mladšie deti hra nie je vhodná. Štvorročné deti pochopia ľahký princíp hry a hračku nezničia. Zároveň ale hra nebude baviť deti, ktoré navštevujú druhý stupeň základnej školy, pretože na ne bude ľahká. Najvhodnejšiu vekovú kategóriu predstavujú deti od 4 až 5 rokov až do približne 8 rokov veku. Vždy záleží na samotnom dieťati – na tom, čo má rado, čo ho baví a zaujíma.

Youtube

Kde hru kúpiť

Pokémon figúrkovú bitku Surprise Attack Game kúpite v e-shope Vesely-drak.sk, ktorý sa špecializuje na Pokémonov a tiež na hru Magic the Gathering. Všetky produkty sú licencované. Pre stálych zákazníkov ponúka e-shop vernostný program, v ktorom môžete čerpať zľavy.

POKÉMON FIGURKOVÁ BITKA na VESELY-DRAK.SK

10 Hodnocení
Pokémon figúrková bitka - Surprise Attack Game

Pekne vykonaná hra zabaví predškolákov a deti na prvom stupni základnej školy (približne do tretej triedy). Pravidlá hry si môžete upraviť podľa svojho. Princíp tkvie v tom, že medzi sebou bojujú dvaja Pokémoni a výsledok súboja sa pozná podľa hodnoty vyznačenej na disku. Kvalita prevedenia je veľmi dobrá, Pokébally sú veľké a deti sú z hry nadšené.

Pomer ceny a kvality
10
10
Kvalita prevedenia
10
Ako zabavia deti
10
KLADY
  • Pekné prevedenie
  • Veľké Pokébally
  • Zaujímavý nápad – hra je jednoduchá a zabaví skôr mladšie deti do 8 rokov veku.
  • Hru môžete rozšíriť o ďalšie sady.
ZÁPORY
  • Nič
Pokémon figurková bitva

Přeji vám hezkou zábavu. 🙂

NOVINKY VŽDY PO RUCE? SLEDUJTE NÁŠ FACEBOOK A INSTAGRAM

Štítky

Magazín Mamadodeste.cz rodičům pravidelně přináší tipy na vyrábění s dětmi. Najdete zde inspiraci na tvoření s dětmi, tipy na krásné knihy i hračky pro děti. Web jsem zprvu založila jako zábavu pro své tři děti a později jsem jej rozšiřovala o další zajímavá témata.

Shopping cart