Jak zhubnout do plavek? Tipy, které zaručeně fungují

Hubnete do plavek a nedaří se vám to? Do článku jsem připravila tipy na to, jak zhubnout do plavek – některé metody jsou rychlejší, jiné pomalejší. Záleží jen na vás, co vyzkoušíte.

KAROLÍNKA A JEJÍ PŘÍBĚHY
Naučná a zábavná kniha (od 4 do 7 let)
359 Kč 399 Kč

Obsah

Jak rychle zhubnout do plavek

Jak zhubnout za měsíc? Vlastně se nabízí dva způsoby – nejíst nebo vyzkoušet ketonovou dietu. Cvičením a lehkou úpravou jídelníčku se za měsíc výrazně zhubnout nedá. Záleží samozřejmě na tom, jaká je vaše původní váha. Pokud budete chtít zhubnout z 80 kilogramů na 65 kilogramů, pravděpodobně se vám to za měsíc nepodaří, ale za dva či tři měsíce byste mohli s proteinovou dietou slavit úspěchy.

Vyzkoušela jsem několik dietních programů, které jsou určeny pro ketonovou, Dukanovou nebo Atkinsonovou dietu. Diety jsou založeny na tom, že rapidně snížíte příjem cukrů a zvýšíte příjem bílkovin. Organizmus se dostane do stavu ketózy a začne spalovat tuky. Dietu není vhodné držet dlouho, ale je dobré po jejím skončení upravit jídelníček tak, aby se přebytečné kilogramy nevrátily zpět. Více o ketonové dietě jsem připravila do článku: Keto dieta: Vše, co potřebujete vědět a jaký program vybrat.

Proteinový koktejl Chiashake.cz
Proteinový koktejl Chiashake.cz

Jak to funguje?

Přes e-shop si objednáte balíček (na týden, dva, čtyři, osm týdnů), jaký si vyberete a poté už jen připravíte jídlo z balíčku a dle vzorového jídelníčku jíte to, co je v balíčku nachystáno. Je to snadné a rychlé. Testovala jsem několik programů a na všechny testy se můžete podívat do záložky Dietní programy. Zde najdete recenze a testy všeho, co jsem zkoušela. Sama za sebe bych doporučila dietní program od Chiashake, který nabízí poměrně dobré pokrmy. Nejčastěji to jsou proteinové koktejly, tyčinky, pudinky a polévky. Jejich jídla mi ze všech dietních programů chutnala nejvíce.

DIETNÍ BALÍČKY na CHIASHAKE.CZ

Recenze Chiashake: Dietní balíček na týden (35 jídel)
Recenze Chiashake: Dietní balíček na týden (35 jídel)

Tipy pro pomalé hubnutí

S pomalým hubnutím je nejlepší začít na začátku jara – v březnu, nebo ještě dříve. Vhodné je z jídelníčku vyřadit zbytečně velké množství sladkostí a čokolád, tučná masa a nadměrné množství bílého pečiva a těstovin. Při dietě dbejte na dostatečný přísun vitamínů, pravidelný pohyb, zdravý jídelníček, dostatek vlákniny ve stravě, velké množství zeleniny, jezte ořechy, ryby.

Dostatečný přísun vitamínů

Při dietě je vhodné doplňovat vitamíny. Mně se nejvíce osvědčil vitamínový nápoj Lavita. LaVita je tekutá koncentrovaná šťáva z více než 70 přírodních surovin. Základem je ovoce, zelenina a byliny, dále ve šťávě jsou rostlinné oleje, aloe vera, mléčné zkvašené zeleninové šťávy. Pokud nápoj pijete delší dobu, cítíte se méně unavení, zlepší se krevní obraz a celkově budete mít více energie. O tom, jak bojovat s únavou jsem napsala více v článku: Vitamíny na únavu: Co mi opravdu pomohlo. Celou recenzi na nápoj Lavita si můžete přečíst v článku: Recenze: LaVita zdroj vitálních látek pro zdraví a energii bez konzervantů.

NÁPOJ LAVITA na LAVITA-CZECH.CZ

Recenze: LaVita zdroj vitálních látek pro zdraví a energii bez konzervantů
Recenze: LaVita zdroj vitálních látek pro zdraví a energii bez konzervantů

Pohyb

Hýbejte se. Pokud se necítíte na sportování, jízdu na kole, plavání nebo běh, zkuste chůzi. I pravidelnou chůzí můžete formovat postavu. Čím více toho ujdete za den, tím lépe, ale nic se nemá přehánět. Pět kilometrů denně je dobrý základ. Můžete vyzkoušet aerobní a posilovací cvičení skrze Youtube. Skvěle to umí Zuzka Light.

Co jíst, když chcete zhubnout

Sestavit jídelníček vám pomůže chytryjidelnicek.cz, který se zabývá sestavením jídelníčku na míru, nebo můžete vyzkoušet sestavit jídelníček sami, například podle vzorového jídelníčku (viz níže). K snídani si můžete udělat například ovesnou kaši, jogurt s ovesnými vločkami. K obědu je vhodné dietní maso, večeřet můžete celozrnné pečivo s kvalitní šunkou nebo plátkem sýra. Během dne můžete ke svačině jíst dostatek zeleniny nebo ovoce. Opatrně na banány. Nemusíte trpět hlady. Stačí z jídelníčku vyřadit slazené nápoje a také zbytečné sladkosti, uzeniny, salámy.

Vzorový jídelníček při hubnutí

  • Snídaně: Plátek celozrnného chleba s drůbeží šunkou (zelenina – paprika, rajče), čaj, minerální voda
  • Svačina: Jablko, mrkev
  • Oběd: Telecí maso na kořenové zelenině s rajčaty a rýží
  • Svačina: Tvaroh s jahodami (můžete také si dát 30 gramů mandlí)
  • Večeře: Krůtí medailonky s bramborem

Ukázkový jídelníček není určen pro drastickou redukční dietu, ale je vodítkem pro zdravé stravování.

Závěrem

Do článku jsem připravila tipy na to, jak zhubnout nejen do plavek. Vyzkoušet můžete pomalé nebo rychlé hubnutí, pokud je rychlé hubnutí pro vás vhodné. Podstatné je stravovat se zdravě a také se dostatečně hýbat. Nemusíte nic přehánět. Jezte do polosyta (zdravě), hýbejte se každý den, byť někdy bude pohybu méně, pijte dostatečné množství tekutin.

Důležitá rada na závěr. Sama jsem hubla po třech porodech 3×20 kilogramů a vím, co to je trápit se s kily navíc. Mně se ještě osvědčilo nepít alkohol (vůbec) a také zásadně NIKDY nejím po 19:00. NIKDY. Mám 160 cm a 50 kg a byla to napotřetí opravdu dřina.

Držím vám palce. 🙂

 NOVINKY VŽDY PO RUCE? SLEDUJTE NÁŠ FACEBOOK A INSTAGRAM

Foto: Mamadodeste.cz

Mamadodeste.cz

Mamadodeste.cz

Magazín Mamadodeste.cz rodičům pravidelně přináší tipy na vyrábění s dětmi. Najdete zde inspiraci na tvoření s dětmi, tipy na krásné knihy i hračky pro děti. Web jsem zprvu založila jako zábavu pro své tři děti a později jsem jej rozšiřovala o další zajímavá témata.

Mamadodeste.cz
Logo
Shopping cart