DOPORUČUJI
KNIHY OD TŘÍ DO PĚTI LETNAŠE KNIHOVNIČKA

Říkanky s magnety o zvířátkách

Jestli hledáte krásnou knihu, která vyniká v poměru ceny a kvality, je kreativní a dítě se u ní jistojistě zabaví, pak mám pro vás recenzi na perfektní knížku pro děti s názvem Říkanky s magnety o zvířátkách, za kterou zaplatíte od 100 Kč do 150 Kč. U nás je klid na dlouhé desítky minut. A to je co říci. Tak pojďme na to. 🙂

Pro koho je kniha určena

Takhle knížka je velká paráda, to se musí nechat. Kniha o rozměrech 23 na 23 centimetrů zabaví dítě na poměrně dost dlouhou dobu. Má deset stran, které jsou mírně silnější. Představte si je jako magnetické fólie potažené obrázky. Na celou stránku může dítě přikládat magnetky, které jsou schované v plastové fólii v horní části knihy. Plastová fólie má víčko, které musíte před prohlížením nejdříve sundat. Magnetky jdou z folie vyndavat špatně a je lepší, když si je před prohlížením připravíte kolem knížky. Šmudlák si knihu chvíli prohlíží sám, ale ještě neumí pořádně přiřadit správný magnetek k obrázku. U některých situací to zvládne, u jiných ne. Knížka se hodí pro děti od dvou a půl, spíše od tří let věku.

Říkanky s magnety o zvířátkách - dvě knihy.

Říkanky s magnety o zvířátkách – dvě knihy.

Kvalita materiálu a provedení

Knížka je velmi kvalitní, přesto je potřeba zacházet s ní spíše opatrněji. Magnetky se hned tak nezničí. Jenže proto, že je Filka ještě malý a všechno si strčí do pusy, je knížka s magnetky schovaná, aby ji v nepozorovaném okamžiku neponičil. Máme ji už pár měsíců a vypadá stále jako nová. Moc se mi líbí, je to krásný vynález, to vám povím. Možná, že trošku nahrazuje Quite Book, po které pokukuji a pořád s jejím nákupem váhám, protože nevím, zda by to děti zajímalo nebo ne. Spodní část fólie, ve které jsou uloženy magnety, se nedá zcela odendat. Vrchní část lze zcela sejmout a poměrně snadno se poškodí. K tomu, aby magnetky nevypadly, je potřeba svrchní i spodní část folie.

Říkanky s magnety o zvířátkách - detail na básničku a magnetku.

Říkanky s magnety o zvířátkách – detail na básničku a magnetku.

Ilustrace jsou krásné, pestrobarevné a dětem se moc líbí. Na boku každé stránky můžete číst říkanku, k níž patří na stránce jeden obrázek a dítě může k obrázku přiřadit magnet. Na první pohled se zdá, že je tato činnost snadná, ale pro dvouleté dítě je přiřazování magnetů velkou výzvou a ne vždy se mu zcela správně podaří. Procvičuje si fantazii, učí se, které obrázky kam patří, hledá magnetek, který se hodí na danou stránku. Kniha představuje perfektní zábavu a ještě se u ní dítě učí pojmy, barvy, říkanky.

Říkanky s magnety o zvířátkách - detail na magnetky v plastovém pouzdře.

Říkanky s magnety o zvířátkách – detail na magnetky v plastovém pouzdře.

Poměr ceny a kvality

Zde hodnotím poměr ceny a kvality na výbornou. Za 100 Kč je knížka naprosto perfektní, zábavná a zatím plně nahrazuje Quite Book, na kterou jsou děti podle mě ještě moc malé. Máme doma hned dvě říkankové knížky a ve vybraných knihkupectvích koupíte knihy v setu po dvou levněji.

Říkanky s magnety o zvířátkách - jak je magnetek velký?

Říkanky s magnety o zvířátkách – jak je magnetek velký?

Říkanky s magnety o zvířátkách - dítě hledá stejné předměty.

Říkanky s magnety o zvířátkách – dítě hledá stejné předměty.

Kde knihu koupit?

Říkanky s magnety o zvířátkách pořídíte v knihkupectví a nebo také v Alza.cz. Záleží jenom na vás, co vám více vyhovuje. V kamenných prodejnách stojí kniha okolo 150 Kč, na Alza.cz je levnější, osobní odběr je zcela zdarma. V online knihkupectvích ji pořídíte také za výhodnou cenu, ale musíte zaplatit dopravu. Úplně nejlevněji ji pořídíte v Megaknihách (nevýhodou je přirážka za poštu).

PODÍVÁM SE DO OBCHODU NA:

Říkanky s magnety pro nejmenší

Říkanky s magnety pro nejmenší

10 Celkové hodnocení
Říkanky s magnety o zvířátkách

Knížka s magnety a říkankami je krásná, kreativní a levná. Ideální kombinace, která vytvoří perfektní dárek pod stromeček nebo třeba ke třetím narozeninám.

Poměr ceny a kvality
10
Kvalita provedení
10
Poměr ceny a počtu stran
10
Ilustrace
10
10
Klady
  • Levná
  • Krásné provedení
  • Kvalitní
  • Kreativní
Zápory
  • Plastová fólie na magnetky se snadno zničí

Máma do deště (Tereza Krček)

Mít dvě děti krátce po sobě, to není jen tak. Jako máma vím, jak je náročné trávit s nimi celý den, a proto jsem vytvořila blog, který pomůže rodičům děti zabavit, ať už kreativní činností, nebo zajímavou hračkou. Chtěla bych, aby se děti přirozeně rozvíjely, uměly si v budoucnu udělat na věci svůj názor a aby znalosti využívaly jako propojené nádoby, neukládaly je "do škatulek", které nikdy naplno nevyužijí. Tenhle přístup jsem se naučila během studia PhD. na studijních zahraničních pobytech ve Vídni a v texaském Austinu. Chtěla bych, aby se děti s kreativním myšlením seznámily už jako malí drobci, protože v životě se jim to bude mockrát hodit.